Με δαπάνη του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης ολοκληρώθηκαν οι παρεμβάσεις στις τουαλέτες του αρχαιολογικού χώρου της Κνωσού. Ο Μιχάλης Βλατάκης εξηγεί γιατί πήραν την πρωτοβουλία, μιλά για την πορεία του τουρισμού και προειδοποιεί για τα προβλήματα που προκαλούν τα εργοτάξια του ΒΟΑΚ
«Σε τέσσερις ημέρες παρουσιάσαμε μια εικόνα που αξίζει στο μνημείο- Το κάναμε για το καλό του τουρισμού»
«Σε τέσσερις ημέρες παρουσιάσαμε μια εικόνα που αξίζει στο μνημείο και στους επισκέπτες μας», δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης Μιχάλης Βλατάκης, περιγράφοντας την πρωτοβουλία του Συνδέσμου να προχωρήσει στην πλήρη ανακατασκευή των τουαλετών στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού.
Όπως ανέφερε, μιλώντας στο Cretaone 102,3 και στην Αντιγόνη Ανδρεάκη, η παρέμβαση χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από τον Σύνδεσμο, όχι επειδή το κόστος αποτελούσε το βασικό ζήτημα, αλλά επειδή η κατάσταση που επικρατούσε δημιουργούσε καθημερινά σοβαρά προβλήματα στους χιλιάδες επισκέπτες που φτάνουν στον κορυφαίο αρχαιολογικό προορισμό της Κρήτης.
«Η δαπάνη δεν ήταν το θέμα. Το θέμα ήταν να γίνουν όλα πολύ γρήγορα και να λειτουργούν οι τουαλέτες γιατί είχαμε χιλιάδες επισκέπτες κάθε μέρα στην Κνωσό», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος περιέγραψε εικόνες που, όπως είπε, δεν τιμούσαν ούτε το μνημείο ούτε τον τουρισμό της Κρήτης, με τους εργαζόμενους να προσπαθούν να διαχειριστούν καθημερινά την κατάσταση προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επισκέπτες.
Παρέμβαση για τους επισκέπτες και την εικόνα της Κρήτης
Ο κ. Βλατάκης ξεκαθάρισε ότι η πρωτοβουλία δεν είχε επικοινωνιακό χαρακτήρα ούτε έγινε για να εξυπηρετήσει πολιτικές σκοπιμότητες.
«Δεν το κάναμε για κανέναν υπουργό. Το κάναμε αποκλειστικά και μόνο για τους πελάτες μας και για την εικόνα που παρουσιάζει η Κρήτη στους επισκέπτες της», ανέφερε.
Όπως υπογράμμισε, βασική επιδίωξη του Συνδέσμου είναι να παρεμβαίνει όπου διαπιστώνεται πρόβλημα που επηρεάζει την εμπειρία των επισκεπτών.
«Το μότο μας είναι να κάνουμε ό,τι μπορούμε για τον τουρισμό και τον τόπο μας. Δεν χρειάζεται γκρίνια. Χρειάζονται λύσεις».
Νέος στόχος τα σκουπίδια έξω από το αεροδρόμιο
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών στην Κνωσό, ο πρόεδρος του Συνδέσμου αποκάλυψε ότι επόμενος στόχος είναι η αποκατάσταση της εικόνας που αντικρίζουν οι επισκέπτες έξω από το αεροδρόμιο Ηρακλείου.
«Τώρα πάμε να λύσουμε την εικόνα με τα σκουπίδια που βλέπουν οι πελάτες μας μόλις φτάνουν στο Ηράκλειο. Είναι μια απαράδεκτη εικόνα και σας υπόσχομαι ότι σύντομα θα ακούσετε εξελίξεις και σε αυτό το θέμα», δήλωσε.
Τουρισμός: Οι κρατήσεις αντέχουν, αλλά υπάρχει προβληματισμός
Αναφερόμενος στη φετινή τουριστική σεζόν, ο κ. Βλατάκης εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος, σημειώνοντας ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν ακυρωθεί πτήσεις ή διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις προς την Κρήτη.
«Η μεγάλη μου αγωνία ήταν να μην ακυρωθούν πτήσεις και slots. Αυτό δεν συνέβη. Προχωράμε σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας και οι πληρότητες παραμένουν σε καλά επίπεδα», είπε.
Παράλληλα, επισήμανε ότι η διεθνής αβεβαιότητα έχει οδηγήσει αρκετούς ταξιδιώτες σε πιο συγκρατημένες επιλογές, ενώ ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί η έλλειψη εργαζομένων στον κλάδο.
«Ένα δωμάτιο που μένει άδειο δεν ξαναγεμίζει. Οι επιχειρήσεις πρέπει να κινηθούν έξυπνα και έγκαιρα. Όσοι έχουν κάνει τις σωστές κινήσεις έχουν ήδη πολύ καλές πληρότητες».
ΒΟΑΚ: «Δεν μπορεί να κλείνει ο δρόμος όποτε θέλει ο εργολάβος»
Ιδιαίτερα αιχμηρός εμφανίστηκε ο πρόεδρος του Συνδέσμου για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης εξαιτίας των εργασιών κατασκευής.
Ο κ. Βλατάκης ξεκαθάρισε ότι ο τουριστικός κόσμος στηρίζει απόλυτα την κατασκευή του νέου αυτοκινητοδρόμου, ωστόσο ζητά καλύτερο συντονισμό ώστε να μην δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις επισκεπτών και επαγγελματιών.
«Θέλουμε τον ΒΟΑΚ. Είναι το μέλλον και η ανάπτυξη της Κρήτης. Δεν μπορεί όμως να κλείνει ο δρόμος όποτε θέλει ο εργολάβος χωρίς συνεννόηση», τόνισε.
Όπως αποκάλυψε, οι φορείς του τουρισμού αναμένουν συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών προκειμένου να βρεθούν κοινά αποδεκτές λύσεις.
«Πρέπει να καθίσουμε όλοι στο ίδιο τραπέζι. Η Κρήτη δεν είναι ένα συνηθισμένο έργο. Έχουμε εκατομμύρια επισκέπτες, επαγγελματίες, οδηγούς τουριστικών λεωφορείων και μια ολόκληρη οικονομία που εξαρτάται από τη σωστή λειτουργία του οδικού δικτύου».
Και κατέληξε: «Όλοι θέλουμε τον νέο δρόμο. Αυτό που ζητάμε είναι να γίνει χωρίς να παραλύει η καθημερινότητα και ο τουρισμός του νησιού».
- Ο Σύνδεσμος Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης χρηματοδότησε και ολοκλήρωσε άμεσα την ανακατασκευή των τουαλετών στην Κνωσό για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών.
- Ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Μιχάλης Βλατάκης, ανέφερε ότι η πρωτοβουλία δεν είχε πολιτικά κίνητρα, αλλά στόχος ήταν η ενίσχυση της θετικής εικόνας της Κρήτης.
- Ο Σύνδεσμος σκοπεύει να επεκτείνει τις παρεμβάσεις του για τη βελτίωση της εικόνας του Ηρακλείου, ξεκινώντας με την απομάκρυνση σκουπιδιών έξω από το αεροδρόμιο.
- Παράλληλα, ο Σύνδεσμος ζητά καλύτερο συντονισμό των εργασιών στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης για να μην επηρεάζεται ο τουρισμός και η καθημερινότητα.


Δημοφιλή
Βροχές και καταιγίδες στην Κρήτη σήμερα – Ποιες περιοχές θα επηρεαστούν περισσότερο
Ηράκλειο: Τον βρήκε νεκρό η θεία του στο σπίτι
Πύθωνας 7,5 μέτρων σκότωσε και καταβρόχθισε 44χρονη γυναίκα
Τραγωδία στο Ηράκλειο: «Έσβησε» 18 μηνών βρέφος στο ΠΑΓΝΗ
Σπαρακτική ανάρτηση από τον Υπάτιο Πατμάνογλου 9 χρόνια μετά το τροχαίο που έχασε σύζυγο και γιο
«Ντου» στο Μαλεβίζι: Οπλοστάσιο σε σπίτι και ποιμνιοστάσιο – Χειροπέδες σε δύο άνδρες
Εσπευσμένα στο νοσοκομείο ο Γρηγόρης Αρναούτογλου - «Είναι το πιο επώδυνο πράγμα που έχω βιώσει»
Τραγωδία στα Καλάβρυτα: 55χρονος πήγε τη σύζυγό του στο νοσοκομείο και κατέληξε ο ίδιος!
Δύσκολες ώρες για την Πόπη Τσαπανίδου – Έφυγε από τη ζωή η μητέρα της