Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν για παροχή πρώτων βοηθειών δύο ανήλικες οι οποίοι κατανάλωσαν αλκοόλ
Πρόκειται για τρεις φίλες ηλικίας 15 χρόνων οι οποίες πήραν αλκοόλ από κατάστημα ψιλικών, της περιοχής Νεάπολης καταναλώνοντας μεγάλη ποσότητα.
Οι δύο διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες ενώ η 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα ψιλικών συνελήφθη για το συμβάν.
- Δύο ανήλικες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.
- Οι ανήλικες και μία τρίτη φίλη τους πήραν αλκοόλ από κατάστημα ψιλικών στη Νεάπολη.
- Η 21χρονη υπάλληλος του καταστήματος συνελήφθη για την πώληση αλκοόλ σε ανήλικες.
- Οι ανήλικες έλαβαν τις πρώτες βοήθειες και βρίσκονται εκτός κινδύνου.
Διαβάστε επίσης:

Δημοφιλή
Θλίψη στο Ηράκλειο για τον χαμό της 34χρονης Αιμιλίας
Αδελφός του Νίκου Νικολετάκη ο άνδρας που ανασύρθηκε νεκρός χθες από τη θάλασσα στα Χανιά
Ώρα μηδέν στο Ηράκλειο: Η ώρα της δικαστικής απόφασης για τον 57χρονο και το έγκλημα στη Μεσαρά
Πένθος στα Χανιά: «Έφυγε» ο γνωστός οδοντίατρος που εντοπίστηκε νεκρός στη Νέα Χώρα
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Άγρια επίθεση σε γυναίκα στο κέντρο της πόλης από τον σύντροφό της στο Αγρίνιο - Της χτύπησε το κεφάλι σε τζάμι
Φωτιά σε πλοιάριο στη Σαλαμίνα - Ισχυρή κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
Επίδομα 150 ευρώ για κάθε παιδί: Ποιοι θα το λάβουν και πότε μπαίνουν τα χρήματα
Διακοπές ρεύματος σήμερα 22 Ιουνίου στην Κρήτη