Ηράκλειο: 29oC

Τέλος η εφορία που ξέραμε – Όλα μέσω myAADE

09.08.2024, 14:23

Οι παλαιές ΔΟΥ είτε έκλεισαν είτε μετεξελίχθηκαν σε Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης (ΥΦΕ).

Σημαντικές αλλαγές επέρχονται στις σχέσεις των φορολογουμένων με την εφορία με τις αρμοδιότητες των παλαιών εφοριών να μεταφέρονται σε νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, με στόχο την πλήρη ψηφιοποίηση των συναλλαγών με την εφορία.

Οι φορολογούμενοι της Αττικής υπάγονται πλέον στο Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕΦΟΔΕ), με αντίστοιχο Κέντρο στη Θεσσαλονίκη να αναμένεται να λειτουργήσει τον Νοέμβριο.

Για θέματα φορολογίας εισοδήματος ή ΦΠΑ, οι κάτοικοι των δύο πόλεων θα απευθύνονται αποκλειστικά στα ΚΕΦΟΔΕ, ενώ για υποθέσεις ακινήτων θα απευθύνονται στα Κέντρα Φορολογίας Κεφαλαίου (ΚΕΦΟΚ). Από εδώ και στο εξής, οι φορολογούμενοι της Αττικής θα αναφέρουν το ΚΕΦΟΔΕ στα παραστατικά και τις συναλλαγές τους.

Οι παλαιές ΔΟΥ είτε έκλεισαν είτε μετεξελίχθηκαν σε Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης (ΥΦΕ).

Με τη νέα δομή, οι φορολογούμενοι της Αττικής και της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να απευθύνονται στα εξής κέντρα, ανάλογα με το θέμα που τους απασχολεί: ΚΕΦΟΔΕ για θέματα φορολογίας εισοδήματος και ΦΠΑ, ΚΕΦΟΚ για θέματα ακινήτων, Κέντρα Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕΒΕΙΣ) για θέματα οφειλών, και στις ΥΦΕ για θέματα εξυπηρέτησης και υποστήριξης.

Η εξυπηρέτηση των φορολογουμένων θα γίνεται καθημερινά είτε διαδικτυακά μέσω του myAADE είτε τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ. Τα ΚΕΦΟΔΕ θα αναλάβουν αρμοδιότητες σε θέματα φορολογίας εισοδήματος, ΦΠΑ, ειδικών φορολογιών και μητρώου, ενώ τα ΚΕΦΟΚ θα διαχειρίζονται υποθέσεις φορολογίας μεταβίβασης περιουσίας και κατοχής ακινήτων.

Οι υπηρεσίες είσπραξης των ΔΟΥ που καταργούνται θα μεταφερθούν στα ΚΕΒΕΙΣ.

Οι νέες Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης θα παρέχουν υπηρεσίες όπως η παραλαβή κλειδαρίθμου και ΑΦΜ, η υποβολή αιτημάτων και η διαχείριση ακινησίας οχημάτων. Τα υφιστάμενα Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων μετεξελίσσονται σε Γραφεία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, με δυνατότητα δημιουργίας επιπλέον γραφείων σε συγκεκριμένες περιοχές της Αθήνας.

Η εξυπηρέτηση θα γίνεται είτε με ραντεβού που κλείνονται ψηφιακά είτε με φυσική παρουσία, ανάλογα με τις ανάγκες των φορολογουμένων.

Σύμφωνα με τα Νέα, το νέο οργανωτικό μοντέλο εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες της ψηφιοποίησης και της αυτοματοποίησης των διαδικασιών, ενισχύοντας την αποδοτικότητα της φορολογικής διοίκησης και μειώνοντας το διοικητικό κόστος, όφελος που θα επιστραφεί στους πολίτες.

Πηγή:dnews.gr

Διαβάστε επίσης:

 

πριν από 2 λεπτά
Ελλάδα

Τι λέει ο νέος ΚΟΚ για το πορτοκαλί φανάρι

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 3 λεπτά
Ελλάδα

Σοκ στη Θεσσαλονίκη: Γυναίκα κατήγγειλε 40χρονο ότι κακοποίησε τον σκύλο του

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 5 λεπτά
Ελλάδα

Γιατί είναι τόσο ακριβά στην Ελλάδα τα αλκοολούχα ποτά;

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 10 λεπτά
Ελλάδα

Εντείνονται οι προκλήσεις στο εσωτερικό του ΕΣΥ – «Καμπανάκι» από τους γιατρούς

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 14 λεπτά
Ηράκλειο

Ηράκλειο: Αρουραίος σουλατσάρει…αμέριμνος στον Μασταμπά! (φωτο)

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 19 λεπτά
Ελλάδα

Φορολοταρία Ιουλίου 2025: Δείτε αν κερδίσατε έως 50.000 ευρώ

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 24 λεπτά
Ελλάδα

Άγρια επίθεση δημοτικού υπαλλήλου σε αντιδήμαρχο – «Ήμουν κάτω… και προσπαθούσε να με χτυπήσει»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 27 λεπτά
Αθλητικά

Παπανικολάου: «Δεν θα με τιμούσε σαν άνθρωπο, σαν άνδρα και σαν αθλητή να πατούσα πάνω σε δικαιολογίες τέτοιου επιπέδου»

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 37 λεπτά
Ελλάδα

Καμίνια: Αστυνομικοί – «ήρωες» σκαρφάλωσαν σε μπαλκόνι 1ου ορόφου και έσωσαν 5χρονο αγοράκι

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 39 λεπτά
Ελλάδα

Στις πόσες απουσίες θα χάνουν τη χρονιά φέτος οι μαθητές

Διαβάστε περισσότερα