Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα
Αστυνομικοί της Διεύθυνσης Αστυνομίας Θεσσαλονίκης συνέλαβαν το βράδυ της Κυριακής πέντε άτομα που εργαζόντουσαν ως προσωπικό ασφαλείας με καθήκον τον έλεγχο εισόδου θεατών.
Οι συλλήψεις έγιναν καθώς διαπιστώθηκε ότι τα πέντε άτομα διευκόλυναν οπαδούς του ΠΑΟΚ χωρίς εισιτήριο να μπουν στο γήπεδο.
Οι Αστυνομικοί βρίσκονταν σε διατεταγμένη υπηρεσία λήψης μέτρων τάξης έξω από την Τούμπα για το ντέρμπι ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός.
Οι υπάλληλοι προσήχθησαν στην Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Βίας σε Αθλητικούς Χώρους της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, όπου και συνελήφθησαν, για παράβαση του Νόμου περί αθλητισμού, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
Πηγή: protothema.gr

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Νεκρή και δεύτερη μητέρα μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά
Κρήτη: Θρήνος για τον ξαφνικό θάνατο του 32χρονου Μανώλη, πατέρα τριών παιδιών
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Ηρακλείου- Τραυματίστηκε γυναίκα (φώτο)
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Γιάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
Ηράκλειο: Πρόλαβαν τα χειρότερα... φωτιά κοντά στα σχολεία στη Βιάννο!