Η ενημέρωση στο δημοτικό συμβούλιο για την προσφυγή στο ΣτΕ
Για την προσήλωση και επιμονή στην προσφυγή που έχει κατατεθεί για το νέο ΒΟΑΚ, με αίτημα την εν μέρει υπογειοποίηση του αυτοκινητοδρόμου ώστε να σταματήσει να διχοτομεί την πόλη μίλησε απόψε στο δημοτικό συμβούλιο Ηρακλείου ο δήμαρχος Αλέξης Καλοκαιρινός.
Με το εκτός ημερησίας διατάξεως σημαντικό αυτό θέμα, την ενημέρωση από τον Δήμαρχο Ηρακλείου για την προσφυγή του Δήμου στο ΣτΕ για τον ΒΟΑΚ ξεκίνησε η 2η διαδοχικά, τακτική συνεδρίαση του σώματος .
Ο Αλέξης Καλοκαιρινός ενημέρωσε το Δημοτικό Συμβούλιο για τους πρόσθετους λόγους και την τεχνική έκθεση που ενισχύουν τη προσφυγή του Δήμου στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Όπως τόνισε, Δήμος Ηρακλείου δεν μένει μόνο στους τυπικούς λόγους αλλά επικεντρώνεται και στην ουσία, σε λόγους κυκλοφοριακούς και υδραυλικούς.
Απαρίθμησε όλα τα δεδομένα, τόνισε ότι θέλουμε σύγχρονο και ασφαλή ΒΟΑΚ χωρίς διόδια, επισημαίνοντας ότι ο Δήμος Ηρακλείου είναι απολύτως αντίθετος με τη θέσπιση διοδίων.
Μίλησε επίσης για τις προτάσεις της Δημοτικής Αρχής για:
• Τον σχεδιασμό και την κατασκευή στεγάστρων (Cut & Covers), καθώς θα αποδώσουν εγκάρσιες κινήσεις εκατέρωθεν του ΒΟΑΚ αλλά και σημαντικό κοινόχρηστο χώρο.
• Τον επανασχεδιασμό και κατασκευή των διαστάσεων και του αριθμού των κάτω διαβάσεων.
• Τον επανασχεδιασμό και κατασκευή κόμβων, η λειτουργία των οποίων σχετίζεται με τη σύνδεση του ΒΟΑΚ με την πόλη.
• Την κατασκευή πλήρους παράπλευρου οδικού δικτύου.
• Τον σχεδιασμό και την κατασκευή των υδραυλικών έργων για απορροή και διόδευση των ομβρίων υδάτων από τον ΒΟΑΚ.
• Την τοποθέτηση ηχοπετασμάτων για την προστασία από τον κυκλοφοριακό θόρυβο.
Λύσεων δηλαδή σε ζητήματα που είτε θα δημιουργηθούν, είτε υφίστανται και χρονίζουν στον σημερινό αυτοκινητόδρομο και θα οξυνθούν με τη νέα χρήση του.
Επίσης, ο Αλέξης Καλοκαιρινός υπενθύμισε ότι ο Δήμος Ηρακλείου έχει ζητήσει την χρηματοδότηση συνολικής Κυκλοφοριακής Μελέτης η οποία είναι απαραίτητη για την επεξεργασία εναλλακτικών σεναρίων διαχείρισης της κυκλοφορίας, λαμβάνοντας υπόψη την αναμενόμενη αύξηση των κυκλοφοριακών ροών στον ΒΟΑΚ, ειδικά τα επόμενα χρόνια με τη λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι Πεδιάδος.
Τόνισε ότι οι παραπάνω τεχνικά στοιχειοθετημένες προτάσεις, είναι ρεαλιστικές και απολύτως λογικές. Έχουν άλλωστε εφαρμοστεί σε αυτοκινητοδρόμους, όπως η Αττική Οδός.
Και κατέληξε ότι όλοι συμφωνούμε ότι ο ΒΟΑΚ είναι ένα αναγκαίο έργο, το οποίο η Κρήτη περιμένει δεκαετίες. Όλοι θέλουμε έναν σύγχρονο, ασφαλή αυτοκινητόδρομο, που θα λύνει προβλήματα. Δεν θα δημιουργεί περισσότερα. Αυτός είναι και ο στόχος της Δημοτικής Αρχής.
Δημοφιλή
Κατ’ οίκον περιορισμός 13,5 ετών για τον Γιάννη Ξυδάκη – Ένοχος για απόπειρα ανθρωποκτονίας
Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρός 47χρονος σε φρικτό τροχαίο στην Κάντανο
Χανιά: Βαρύ πένθος για τον τραγικό θάνατο γνωστού επιχειρηματία που πέθανε σε δυστύχημα
Γνωστός ηθοποιός παντρεύτηκε με πολιτικό γάμο τη σύντροφό του
Δημήτρης Αλεξάνδρου: «Σφόδρα ενοχλημένος» με την εμφάνιση της Ιωάννας Τούνη με το νέο σύντροφό της και τον γιο τους αγκαλιά
Θλίψη στα Χανιά: Πέθανε αγαπητός γιατρός και πρώην Διευθυντής ΕΣΥ
Στα Χανιά προσγειώθηκε το πρωί της Δευτέρας (13/10) το «Air Force»
Θλίψη για γνωστό έμπορο του Ηρακλείου
Βαρύ πένθος στο Τσαλικάκι για τον ξαφνικό χαμό του 48χρονου πατέρα - Τραγικές φιγούρες τα παιδιά του