Η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση
Ευχάριστα νέα για την πορεία της υγείας του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ, Γιώργου Μυλωνάκη, όπως ανακοίνωσε το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός»
«Σήμερα, 11 Μαΐου 2026, ο κ. Μυλωνάκης εξήλθε από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών «Ο Ευαγγελισμός», καθώς η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση.
Σύμφωνα με την ιατρική εκτίμηση, κρίνεται πλέον σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης, όπου θα συνεχίσει την απαιτούμενη θεραπευτική φροντίδα και παρακολούθηση», αναφέρει το ιατρικό ανακοινωθέν.
- Ο Γιώργος Μυλωνάκης εξήλθε από τη ΜΕΘ λόγω βελτίωσης της υγείας του.
- Το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» επιβεβαίωσε την ευχάριστη εξέλιξη.
- Η ιατρική εκτίμηση προτείνει μεταφορά σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.
- Η θεραπευτική φροντίδα και παρακολούθηση θα συνεχιστούν στο νέο κέντρο.
Διαβάστε επίσης:

Δημοφιλή
Ηράκλειο: Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο - Δείτε φωτογραφίες και βίντεο
Δείτε live τον χάρτη με τις παραλίες που υπάρχουν λαγοκέφαλοι!
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τα ζώδια που θα δουν τα οικονομικά τους να εκτοξεύονται
Θλίψη στη Μεσαρά: Σήμερα το τελευταίο «αντίο» στον Εμμανουήλ Αλεξανδράκη στη Νίθαυρη
Ηράκλειο: Βελτιωμένη η εικόνα της μεγάλης φωτιάς στον Αη Γιάννη Χωστό - Η τιτάνια μάχη, οι καταστροφές και όσα έγιναν από την πρώτη στιγμή! - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Κρήτη: Συνελήφθη εν ενεργεία αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. για ενδοοικογενειακό επεισόδιο
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Σκηνικό καταστροφής στο εφιαλτικό πύρινο μέτωπο στο Ηράκλειο - Τι λέει στο Cretaone ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Συριγωνάκης