Βρέθηκαν σε συνέδριο στο Καρπενήσι
Εφιαλτική ήταν η επίσκεψη στο Καρπενήσι για 30 φοιτητές στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, οι οποίοι πήγαν για ένα συνέδριο και κατέληξαν στο νοσοκομείο με τροφική δηλητηρίαση.
Σύμφωνα με το Star, οι φοιτητές βρέθηκαν στο Καρπενήσι για ένα συνέδριο και γευμάτισαν όλοι μαζί σε μια ταβέρνα. Καθημερινά έτρωγαν πρωινό στο ξενοδοχείο που έμεναν. Δυστυχώς, έπαθαν τροφική δηλητηρίαση.
https://exchange.glomex.com/video/v-d4mddfikxhm1?integrationId=40599v1hloydodrz
Το βράδυ της Τετάρτης (02/10), οι φοιτητές άρχισαν ξαφνικά να παρουσιάζουν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης, με εμετούς, διάρροιες και πυρετό. Τα παιδιά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Καρπενησίου και τηλεφώνησαν στους γονείς τους.
Πλέον έχουν παραμείνει για νοσηλεία πέντε φοιτητές ενώ οι υπόλοιποι αποχώρησαν μετά την αγωγή που έλαβαν για τα σπίτια τους.
Στην εκδρομή μετείχαν συνολικά 50 φοιτητές και από αυτούς οι 30 νόσησαν. Οι Αρχές ξεκίνησαν έρευνες για το περιστατικό, ενώ μια φοιτήτρια προχώρησε σε καταγγελία.

Δημοφιλή
Τραγωδία στον Μυλοπόταμο: Πατέρας εντόπισε νεκρό τον 32χρονο γιο του
Κρήτη: Θρήνος για τον ξαφνικό θάνατο του 32χρονου Μανώλη, πατέρα τριών παιδιών
Νεκρή και δεύτερη μητέρα μετά τον τοκετό στη Λιβαδειά
Ο αριστούχος από το Ηράκλειο που έγραψε το απόλυτο... άριστα!
Τροχαίο ατύχημα στο κέντρο του Ηρακλείου- Τραυματίστηκε γυναίκα (φώτο)
Σάλος σε βάφτιση στο Ηράκλειο - Ο παππάς έδιωξε τους νονούς από την εκκλησία
Ηράκλειο: Υπο μερικό έλεγχο η φωτιά στον Άγιο Γιάννη Χωστό - Σε επιφυλακή η Πυροσβεστική
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
Σοβαρό τροχαίο στο Μεταξοχώρι: Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με μηχανή - Με εγκαύματα ο ένας οδηγός