Ηράκλειο: 27oC
CretaOne Radio 102,3 Δείτε Ζωντανά
Ακούστε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3
Δείτε Ζωντανά CretaOne Radio 102,3

Γιατρός υποστηρίζει πως οι άνθρωποι που πίνουν καφέ μόνο το πρωί έχουν μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής (βίντεο)

06.06.2025, 21:20

Έναν καφέ τον πίνουν οι περισσότεροι άνθρωποι. Γιατρός καρδιολόγος υποστηρίζει πως όσοι τον πίνουν μόνο το πρωί έχουν μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής.

Για πολλούς ο καφές αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της πρωινής ρουτίνας: είτε ως πηγή τόνωσης, είτε ως μια ήρεμη, προσωπική στιγμή πριν ξεκινήσει η μέρα. Η κατανάλωσή του, όμως, φαίνεται να συνδέεται και με την υγεία της καρδιάς.

Ο Ισπανός καρδιολόγος Αουρέλιο Ρόχας δημοσίευσε πρόσφατα ένα βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα, στο οποίο αναφέρεται στον πιο υγιεινό τρόπο κατανάλωσης καφέ. Βασίζεται σε στοιχεία μεγάλης επιστημονικής μελέτης που δημοσιεύθηκε στο European Heart Journal, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 40.000 άτομα σε διάρκεια σχεδόν 20 ετών. Τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν ότι η κατανάλωση καφέ το πρωί μπορεί να σχετίζεται με καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία και μακροζωία. Η μελέτη υποδηλώνει πως όσοι πίνουν καφέ το πρωί μπορεί να είναι πιο πρόθυμοι να ασκηθούν και να ακολουθήσουν μια πιο υγιεινή διατροφή.

Ο Ρόχας επισημαίνει πως, παρότι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυκλοφορούν πολλές αντίθετες απόψεις, η επιστήμη δείχνει ξεκάθαρα ότι το πρωί είναι η ιδανική ώρα για κατανάλωση καφέ.

Όσον αφορά τον τρόπο κατανάλωσης, ο καρδιολόγος συστήνει να πίνουμε καφέ σκέτο ή με λίγο πλήρες γάλα ή φυτικό γάλα και να αποφεύγουμε τη ζάχαρη και τα τεχνητά γλυκαντικά. Επίσης, θεωρεί προτιμότερο τον φίλτρου ή τον εσπρέσο. Ο ίδιος αναφέρει πως είναι ασφαλές να καταναλώνει κανείς έως 3-4 φλιτζάνια την ημέρα, αλλά τονίζει ότι άτομα με μη ελεγχόμενη υπέρταση ή καρδιακές αρρυθμίες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά.

Συνιστά, επίσης, την κατανάλωση καφέ πριν τις 14:00, για να μην προκληθούν διαταραχές στον ύπνο.

Στην ανάρτησή του αναφέρει, μάλιστα, ποια είναι τα αποδεδειγμένα οφέλη του καφέ όταν καταναλώνεται σωστά:

Χαμηλότερος κίνδυνος καρδιαγγειακών παθήσεων
Χαμηλότερος κίνδυνος διαβήτη τύπου 2
Προστατευτική επίδραση στο ήπαρ και σε νευρολογικό επίπεδο
Βελτιωμένη γνωστική και σωματική απόδοση.

Πηγή: iefimerida.gr

Προσθέστε το cretaone.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
πριν από 1 λεπτό
Οικονομία

ΕΛΓΑ: Στους λογαριασμούς των δικαιούχων 6,6 εκατ. ευρώ – Ποιοι παραγωγοί πληρώθηκαν

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 4 λεπτά
Style

Τα ζώδια που παίρνουν πάντα αυτό που θέλουν στη ζωή

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 4 λεπτά
Ηράκλειο

Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου προειδοποιεί για αύριο Παρασκευή 13/8

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 8 λεπτά
Οικονομία

Ένσημα πριν το 2002: Πώς να βρείτε τα χαμένα χρόνια στον ΕΦΚΑ

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 14 λεπτά
Ελλάδα

Ελληνικό ελαιόλαδο: Πτώση 18% στις εξαγωγές λόγω χαμηλών τιμών

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 15 λεπτά
Ελλάδα

Λευκάδα: Τουριστικό σκάφος έπεσε πάνω σε άλλα σκάφη στο λιμάνι – Προσήχθη ο πλοίαρχος από το Λιμενικό

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 17 λεπτά
Κρήτη

Δεκαπενταύγουστος με θυελλώδεις ανέμους στην Κρήτη – Ριπές έως 126 χλμ./ώρα στο Κρητικό

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 20 λεπτά
Κρήτη

Χανιά: «Με έδεσε στην καρέκλα, μου πήρε το τηλέφωνο, κλείδωσε κι έφυγε» – Συγκλονίζει ο ιδιοκτήτης καντίνας μετά τη ληστεία (βίντεο)

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 23 λεπτά
Ηράκλειο

Ο ΟΦΗ σήκωσε την κούπα και έφερε «ζεστό» χρήμα στο Ηράκλειο – Ποιοι κέρδισαν από το Super Cup;

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 35 λεπτά
Ελλάδα

Φωτιά ΤΩΡΑ σε αγροτική έκταση στο Ακόντιο Βοιωτίας

Διαβάστε περισσότερα

CretaOne TV

Δείτε όλα τα βίντεο του CretaOne TV εδώ

Παρακολουθήστε τώρα →