Ηράκλειο: 30oC

Με τούνελ και γέφυρες επεκτείνεται ο ΒΟΑΚ στην Κίσσαμο-Τι ζητούν δήμοι και περιφέρεια Κρήτης

01.09.2025, 17:32

Οι όροι για το «ναι» στην περιβαλλοντική μελέτη του τμήματος Χανιά-Κίσσαμος 

Προς Κίσσαμο επεκτείνεται τώρα ο ΒΟΑΚ , με την περιφέρεια Κρήτης και τους εμπλεκόμενους δήμους να ανάβουν «πράσινο φως» υπό όρους επί της περιβαλλοντικής μελέτης του έργου που έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.

Με την έγκριση της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων ανοίγει και με τη βούλα ο δρόμος για την ενεργοποίηση της λεγόμενης προαίρεσης  ώστε «κουμπώνοντας» με το υπόλοιπο έργο παραχώρησης του ΒΟΑΚ, να ανακατασκευαστούν τα 30 χιλιόμετρα που αφορούν στο οδικό κομμάτι Χανιά-Κίσσαμος.

ΒΟΑΚ Χανιά Κίσσαμος φωτό: google maps

Το συγκεκριμένο έργο έχει ενταχθεί ως προαίρεση στη σύμβαση παραχώρησης για το βασικό τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, η οποία υπεγράφη τον περασμένο Μάιο με ανάδοχο τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, συνολικού ύψους άνω των 2 δισ. ευρώ και διάρκειας 35 ετών.

Η υλοποίηση του συγκεκριμένου οδικού έργου, μέσω της ενεργοποίησης της προαίρεσης της υφιστάμενης σύμβασης παραχώρησης αποτελεί κομβική αλλά και αυτονόητη εξέλιξη,

Η Κίσσαμος,  είναι ουσιαστικά ο κόμβος πρόσβασης προς περιοχές που αποτελούν πόλο έλξης για ντόπιους κα τουρίστες, όπως η Γραμβούσα, τα Φαλάσαρνα, ο Μπάλος και το Ελαφονήσι. Συνεπώς είναι επιβεβλημένο να βελτιωθεί η οδική πρόσβαση και άρα ο νέος ΒΟΑΚ να επεκταθεί προς εκεί . Το κόστος για την κατασκευή του οδικού τμήματος Χανιά-Κίσσαμος  εκτιμάται  κοντά στα 250 εκατ. ευρώ, ανεβάζοντας έτσι το συνολικό κόστος του έργου παραχώρησης στα 2 δις ευρώ.

ΒΟΑΚ Χανιά-Κίσσαμος

Χανιά-Κίσσαμος: Επέκταση του ΒΟΑΚ με 2 τούνελ , 10 γέφυρες και αρκετούς κόμβους 

Σύμφωνα με την μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων η οποία εγκρίθηκε σήμερα Δευτέρα 01/09 από την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Κρήτης , η αρχή του τμήματος ευρίσκεται στο πέρας του προβλεπόμενου Ισόπεδου Κόμβου Καλουδιανών στην είσοδο της πόλεως του Κίσσαμου και το τέλος αυτού στον υφιστάμενο Ανισόπεδο Κόμβο Βαμβακόπουλου.

Το έργο αφορά σε έναν οδικό άξονα μήκους περί τα 30,4 km, συνοδό παράπλευρο οδικό δίκτυο εξυπηρέτησης, κατασκευή γεφυρών, σηράγγων, ανισόπεδων κόμβων, Κέντρων Ελέγχου Σηράγγων (ΚΕΣ), Κέντρου Λειτουργίας και Συντήρησης και κατασκευή Σταθμού Εξυπηρέτησης επιβατών (ΣΕΑ).

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, 6 Ανισόπεδοι κόμβοι, 1 Ισόπεδος Κόμβος, 10 γέφυρες μέγιστου μήκους 214,2 m, 2 σήραγγες συνολικού μήκους (2 κλάδων) περί τα 1.430 m, ένα ημιστέγαστρο μήκους 80 m, 41 Ανισόπεδες Διαβάσεις (34 Κάτω Διαβάσεις και 7 Άνω) 71 οχετοί (σωληνωτοί και κιβωτοειδούς διατομής) διαφόρων διαστάσεων, 36 έργα αντιστήριξης (τοίχοι/ πασσαλότοιχοι) συνολικού μήκους περί τα 8km μέγιστους ύψους 17.5 m κ.α. Οι υφιστάμενοι ανισόπεδοι κόμβοι διατηρούνται ως προς τη θέση τους με τροποποιήσεις της μορφής τους ώστε είτε να ικανοποιηθεί το κανονιστικό πλαίσιο είτε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι κυκλοφοριακές ανάγκες.

Δήμος Πλατανιά: «Ναι» υπό όρους για τη μελέτη του Χανιά-Κίσσαμος 

Σύμφωνος με την περιβαλλοντική μελέτη του οδικού τμήματος Κίσσαμος-Χανιά του νέου ΒΟΑΚ, υπό την προύπόθεση ότι θα  υιοθετηθούν μια σειρά προτεινόμενων βελτιώσεων και παρεμβάσεων, εμφανίζεται ο δήμος Πλατανιά.

Όπως αναφέρει:

«Παρά το γεγονός ότι το αίτημα του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης για την έκφραση γνώμης εκ μέρους των αρμοδίων συλλογικών οργάνων αναφορικά με το έργο: «ΜΕΛΕΤΗ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΒΟΑΚ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΑ – ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ» περιήλθε στην Υπηρεσία μας παραμονές του Δεκαπενταύγουστου και δεδομένου ότι η προβλεπόμενη προθεσμία για τη διατύπωση σχετικής γνωμοδότησης προς την Επιτροπή Περιβάλλοντος και Χωροταξίας της Περιφέρειας Κρήτης οριζόταν σε είκοσι (20) ημέρες, οι αρμόδιες υπηρεσίες και η Δημοτική Αρχή του Δήμου Πλατανιά έδρασαν άμεσα και μεθοδικά, προκειμένου η διαδικασία να ολοκληρωθεί εντός των καθορισμένων χρονικών ορίων και να καταστεί δυνατή η κατάθεση τεκμηριωμένων θέσεων εκ μέρους του Δημοτικού Συμβουλίου επί του εν λόγω ζητήματος.
Στο πλαίσιο αυτό, το Δημοτικό Συμβούλιο Πλατανιά, κατά την Τακτική Δημόσια Συνεδρίασή του που έλαβε χώρα στις 26 Αυγούστου 2025, στην οποία εκλήθησαν Δημόσιοι και τοπικού Φορείς και συμμετείχαν Πρόεδροι και Εκπρόσωποι των Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου, Εκπρόσωπος της Ανιπεριφέρειας της Π.Ε. Χανίων, καθώς και εκπρόσωπος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης, προχώρησε στην έκδοση της ακόλουθης απόφασης:
Το Δημοτικό Συμβούλιο Πλατανιά γνωμοδοτεί θετικά επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου «ΜΕΛΕΤΗ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΒΟΑΚ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΙΣΣΑΜΟΣ – ΧΑΝΙΑ» με φορέα το «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ», με προϋπόθεση την πρόβλεψη των ακόλουθων αναγκαίων προτάσεων:
Παρακαμπτήρια οδός Δ.Κ. Πλατανιά: Σύμφωνα με το εκπονημένο ΣΒΑΚ Δήμου Πλατανιά, απαιτείται η κατασκευή παρακαμπτήριας οδού, με ταυτόχρονη δημιουργία κυκλικού κόμβου, στη συνδετήρια οδό ΒΟΑΚ – ΠΕΟ. Έχει ήδη ανατεθεί από το Δήμο Πλατανιά, προκαταρκτική μελέτη για την υλοποίηση της πρότασης, η οποία θα αποσυμφορήσει τον κεντρικό ιστό και θα ενισχύσει την ασφάλεια.
 Κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου (round about) στο σημείο συμβολής της ΠΕΟ στο Γεράνι, με τη συνδετήρια οδό από τον Α/Κ Πλατανιά. Έχει εκπονηθεί η σχετική μελέτη από τον ΟΑΚ ΑΕ. Η σκοπιμότητά του κρίνεται αναγκαία για την ασφαλέστερη διευθέτηση του αυξημένου κυκλοφοριακού φόρτου που διοχετεύεται από τον ΒΟΑΚ στο σημείο αυτό.
 Παράκαμψη του οικισμού Καλυδωνίας και της προβληματικής γεωλογικά περιοχής Μαυρομούστακου, με μετατόπιση της χάραξης νοτιότερα και δημιουργία σήραγγας, αν τυχόν απαιτηθεί, από τη Χ.Θ. 7+000 (Μαυρομούστακο) έως την Χ.Θ. 10+000 (διασταύρωση προς Ροδωπού) και ταυτόχρονη μετατόπιση του Α/Κ Καλυδωνίας.
 Μελέτη οριοθέτησης και διευθέτησης του ρέματος που συναντάται στη νέα χάραξη, από την Καλυδωνία (Χ.Θ. 9+400) έως το Κολυμβάρι (Χ.Θ. 11+600), το οποίο στο πρόσφατο παρελθόν έχει δώσει σημαντικά πλημμυρικά φαινόμενα στον οικισμό Κολυμβαρίου. Η νέα μελέτη, επί της ουσίας το καταργεί, με απρόβλεπτες συνέπειες. Θεωρούμε ότι πρέπει να προηγηθεί μελέτη οριοθέτησης και διευθέτησης του ρέματος αυτού, σε όλο το μήκος του, από τον οικισμό Καλυδωνίας έως τη συμβολή του με το Σπηλιανό ρέμα.
 Δημιουργία παράλληλων οδών για τη διασύνδεση των κόμβων Α/Κ Κολυμπάρι – Α/Κ Ταυρωνίτη και Α/Κ Ταυρωνίτη – Α/Κ Πλατανιά, με αξιοποίηση υφιστάμενου οδικού δικτύου και δημιουργία νέων τμημάτων, ώστε να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη πρόσβαση σε τοπικούς προορισμούς, ιδιοκτησίες και παραλιακές ζώνες, όπως αναλυτικά, με συντεταγμένες, περιγράφονται στην παράγραφο Στ) 2. της παρούσας. Το πλάτος του παράλληλου και βοηθητικού οδικού δικτύου θα πρέπει να προβλεφθεί στα 7 μέτρα τουλάχιστον.
 Αντιπλημμυρικά έργα: Να ληφθεί υπόψη και η υλοποίηση έργων διευθέτησης σε όλα τα ποτάμια και ρέματα που διασταυρώνονται με τον νέο ΒΟΑΚ, για την προστασία οικισμών, αγροτικής γης και υποδομών. Επίσης, στις Κάτω Διαβάσεις θα πρέπει να προβλεφθεί ο διαχωρισμός της διέλευσης των ρεμάτων από αυτήν του οδικού δικτύου, όπως αναλυτικά, με συντεταγμένες, περιγράφεται στην παράγραφο Στ) 4. της παρούσας.
 Κατασκευή δικτύων: Να προβλεφθεί η κατασκευή νέων δικτύων αποχέτευσης, ύδρευσης, άρδευσης, τηλεπικοινωνιών και κάθε άλλης αναγκαίας υποδομής κοινής ωφέλειας καθ’ όλο το μήκος του τμήματος Κίσσαμος – Χανιά, ώστε το έργο να ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες απαιτήσεις λειτουργικότητας, ασφάλειας και βιώσιμης ανάπτυξης. Τα παραπάνω έργα μπορούν να υλοποιηθούν εντός της ζώνης κατάληψης για την κατασκευή του νέου ΒΟΑΚ.
 Αντιθορυβικά πετάσματα, θα πρέπει να προβλεφθούν τόσο κατά την κατασκευή, περιμετρικά του εργοταξίου, όσο και κατά τη λειτουργία του έργου, πλησίον των οικισμών Πλατανιά, Γερανίου, Πύργου Ψηλονέρου, Μάλεμε, Ταυρωνίτη, Καμισιανών, Κολυμβαρίου και Καλυδωνίας.
 Πρόβλεψη για ηλεκτροφωτισμό σε όλο το μήκος του νέου αυτοκινητόδρομου.
 Εξέταση της ένστασης για αποδοχή της πρότασης και της τεχνικής λύσης που έχει υποβληθεί από τον κο Μιχαήλ – Γεώργιο Μητσοτάκη για τη Χ.Θ. 24+614 έως τη Χ.Θ. 24+616.
 Εξέταση της ένστασης για τη Χ.Θ. 5+000 που έχει υποβληθεί από την ομάδα που εκπροσωπείται από τον κο Χρήστο Καρτάκη, αναγκαιότητα που επιβεβαιώθηκε και στην αυτοψία με το κλιμάκιο της Περιφέρειας.
 Διόδια: Ο Δήμος Πλατανιά εκφράζει την κατηγορηματική του αντίθεση στην επιβολή «διοδίων εξοικείωσης» κατά τη φάση κατασκευής του έργου. Σχετικά με την επιβολή διοδίων κατά τη φάση λειτουργίας του έργου, επισημαίνουμε ότι στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων λειτουργεί ένα και μόνο μητροπολιτικό κέντρο, η πόλη των Χανίων, όπου συγκεντρώνονται οι βασικές δημόσιες και ιδιωτικές υπηρεσίες, το Γενικό Νοσοκομείο, οργανισμοί, εμπορικές δραστηριότητες και λοιπές υποδομές. Κατά συνέπεια, οι μόνιμοι κάτοικοι των περιφερειακών Δήμων δεν θα πρέπει να επιβαρύνονται με διόδια για τις τακτικές μετακινήσεις τους προς και από την πόλη των Χανίων. Η ύπαρξη ζωνών ελεύθερης διέλευσης, σε χωρικό επίπεδο της Π.Ε. Χανίων, που μπορούν να διασφαλίσουν την απαλλαγή τους ή την προνομιακή τους μεταχείριση και σε κάθε περίπτωση, η ελεύθερη διέλευση από τους Α/Κ πέριξ της πόλης των Χανίων, να ισχύσει και για τους Α/Κ του Γαλατά και του Α/Κ Πλατανιά – εφόσον δεν κατασκευαστεί ο Α/Κ της Αγίας Μαρίνας – λόγω του τεράστιου υφιστάμενου κυκλοφοριακού φόρτου και της περαιτέρω τεράστιας φόρτισης που θα προκληθεί & από την μη κατασκευή του Α/Κ Αγίας Μαρίνας. Υπάρχουν διαθέσιμες τεχνικές λύσεις που μπορούν να διασφαλίσουν την απαλλαγή τους, όπως η χρήση συστημάτων ηλεκτρονικής ταυτοποίησης και η εφαρμογή ζωνών ελεύθερης διέλευσης, σε χωρικό επίπεδο της Π.Ε. Χανίων.
Ο Δήμος Πλατανιά αναμένει την αποδοχή των τεκμηριωμένων θέσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, με στόχο τη βελτιστοποίηση της προτεινόμενης χάραξης του έργου, καθώς και τις Τεχνικές Παρεμβάσεις που τεκμηριωμένα πρότεινε, αφενός όσον αφορά την παράκαμψη του Οικισμού της Καλυδωνίας και αφετέρου τη δημιουργία παράλληλου οδικού δικτύου από την Δ.Ε. Πλατανιά έως την Δ.Κ. Σταλού Χανίων, καθώς η υφιστάμενη Παλαιά Εθνική Οδός (ΠΕΟ) δεν μπορεί να λειτουργήσει ως εναλλακτικό οδικό δίκτυο, δεδομένου ότι διέρχεται μέσω περιοχών με ήδη υψηλό βαθμό οικιστικής και τουριστικής πυκνότητας (Άγιοι Απόστολοι – Σταλός – Αγία Μαρίνα – Πλατανιάς – Γεράνι). Στις εν λόγω περιοχές, η κυκλοφοριακή επιβάρυνση είναι έντονη, με χιλιάδες υφιστάμενα κτίρια και δραστηριότητες, καθιστώντας αδύνατη την αποτελεσματική διαχείριση της κυκλοφορίας μέσω της ήδη κορεσμένης κυκλοφοριακά Παλαιάς Εθνικής Οδού.
Το παρόν θα κοινοποιηθεί στον Πρωθυπουργό της χώρας, στον Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας, στον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, στους Βουλευτές του Νομού, στον Περιφερειάρχη Κρήτης, τον Αντιπεριφερειάρχη Χανίων, στην ΠΕΔ Κρήτης, στην ΚΕΔΕ, το ΤΕΕ-Τμήμα Δυτικής Κρήτης, στο ΕΒΕΧ, στο Δήμο Χανίων και να αποσταλεί προς δημοσίευση στον Τοπικό Τύπο».

ΒΟΑΚ Χανιά-Κίσσαμος φωτό: google maps

«Πράσινο φως» υπό όρους από τον δήμο Κισσάμου 

Ομοίως όπως συνέβη με τον δήμο Πλατανιά, και ο  Δήμος Κισσάμου ενέκρινε τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) για το τμήμα Χανιά – Κίσσαμος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), θέτοντας ωστόσο σειρά όρων, προτάσεων και παρατηρήσεων που θεωρεί απαραίτητες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και την προστασία της περιοχής

Ειδικότερα, για τον βόρειο παράπλευρο δρόμο ζητείται να αποκτήσει πλάτος 7 μέτρων με δύο πλήρεις λωρίδες, καθώς και απαλλοτρίωση 2 μέτρων για μελλοντικά πεζοδρόμια, λόγω της έντονης τουριστικής ανάπτυξης στον Κόλπο Κισσάμου.

Για τον νότιο παράπλευρο δρόμο προτείνεται πλάτος 6 μέτρων με έρεισμα 1 μέτρου εκατέρωθεν, αφού δεν εξυπηρετεί μόνο ιδιοκτησίες αλλά και οικισμούς. Επίσης, ζητείται να ληφθούν πλήρη μέτρα ηχοπροστασίας στους οικισμούς Νοπήγεια και Κόκκινο Μετόχι, αλλά και σε παρακείμενα κτίσματα.

Ιδιαίτερη μέριμνα ζητείται και για την κυκλοφοριακή διαχείριση κατά τη διάρκεια των έργων, ώστε να μην πληγεί η τουριστική περίοδος, καθώς και επικαιροποίηση των κυκλοφοριακών μετρήσεων με σύγχρονα δεδομένα, ειδικά δυτικά του ανισόπεδου κόμβου Ταυρωνίτη, καθώς τα υφιστάμενα στοιχεία του 2018 θεωρούνται ανεπαρκή.

Η μελέτη για την Παράκαμψη Κισσάμου

Κομβικής σημασίας θεωρεί ο δήμος και την ολοκλήρωση της μελέτης για την Παράκαμψη Κισσάμου, η οποία, όπως υπογραμμίζεται, θα πρέπει να υλοποιηθεί ταυτόχρονα με τον νέο αυτοκινητόδρομο και να ενταχθεί στην ίδια σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ, ώστε να κατασκευαστεί άμεσα.

Το Δημοτικό Συμβούλιο Κισσάμου  έλαβε επίσης υπόψη του τρεις ενστάσεις πολιτών που έχουν κατατεθεί έως σήμερα. Οι ενστάσεις αφορούν την προστασία του οικισμού Νοπηγείων από τον θόρυβο, τη δημιουργία συνδετήριου δρόμου για πρόσβαση σε ακίνητο νοτιοανατολικά του κόμβου Νοπηγείων και την τροποποίηση του συνδετήριου δρόμου. Ο δήμος ζήτησε την εξέταση και επίλυση των αιτημάτων αυτών.

Ενημερωτική συνάντηση διοργανώνει την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου ο δήμος Χανίων 

Ο Δήμος Χανίων, σε συνεργασία με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας – Τμήμα Δυτικής Κρήτης, προσκαλεί τους φορείς και τους πολίτες σε ενημερωτική συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 13:30, στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Χανίων, σχετικά με τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του ΒΟΑΚ.

Σκοπός της συνάντησης είναι η παρουσίαση από τους μηχανικούς του ΤΕΕ Δυτικής Κρήτης της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), η οποία αφορά στο τμήμα του έργου που διέρχεται από τα διοικητικά όρια του Δήμου Χανίων.

Η ενημέρωση εντάσσεται στο πλαίσιο της ουσιαστικής διαβούλευσης και της ενημέρωσης της τοπικής κοινωνίας για ένα έργο μείζονος σημασίας, που αναμένεται να επηρεάσει την καθημερινότητα, την ασφάλεια, αλλά και το περιβάλλον της περιοχής μας.

Η συμμετοχή όλων των φορέων, συλλόγων και πολιτών κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική, ώστε να ακουστούν απόψεις και να υπάρξει πλήρης εικόνα γύρω από τις προβλέψεις και τις επιπτώσεις της μελέτης.

 

 

 

 

 

 

 

πριν από 6 λεπτά
Ελλάδα

Τροχαίο με Porsche: Αύριο απολογείται η 45χρονη – Τι ανέφερε ο δικηγόρος του θύματος

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 6 λεπτά
Κόσμος

Η ΕΕ θα αναπτύξει δορυφόρους σε χαμηλή τροχιά για να ενισχύσει την άμυνα κατά των παρεμβολών στο σύστημα GPS

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 12 λεπτά
Καιρός

Καιρός: Βροχές και καταιγίδες τις επόμενες μέρες

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 19 λεπτά
Ελλάδα

Πειραιάς: 62χρονος εργαζόμενος βρήκε τραγικό θάνατο στο λιμάνι

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 20 λεπτά
Κρήτη

Κρήτη: «Ξαναζωντανεύουν» οι ανεμόμυλοι στο Οροπέδιο Λασιθίου – Δείτε φωτογραφίες

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 24 λεπτά
Κόσμος

Σεισμός Αφγανιστάν: Σοκάρουν οι μαρτυρίες των επιζώντων – Παιδιά εγκλωβισμένα κάτω από τα ερείπια

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 26 λεπτά
Κρήτη

Κολυμβητήριο Χανίων: Ξεκίνησαν σήμερα Δευτέρα 1/9 οι εργασίες ανακατασκευής (φωτογραφίες)

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 27 λεπτά
Ελλάδα

Τροχαία: 385 ατυχήματα με 14 νεκρούς στην Αττική τον Αύγουστο – Πάνω από 450 οι τραυματίες

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 28 λεπτά
Κρήτη

Με τούνελ και γέφυρες επεκτείνεται ο ΒΟΑΚ στην Κίσσαμο-Τι ζητούν δήμοι και περιφέρεια Κρήτης

Διαβάστε περισσότερα
πριν από 35 λεπτά
Style

Το «Blinding Lights» του The Weeknd το πρώτο τραγούδι στο Spotify με 5 δισ. streams

Διαβάστε περισσότερα