Ξεκινά η υλοποίηση με συγχρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης
Ο Δήμος Οροπεδίου Λασιθίου ανακοινώνει την υπογραφή της σύμβασης για το έργο «Βελτίωση Ορειβατικών – Περιπατητικών Μονοπατιών», που πραγματοποιήθηκε στις 8 Μαΐου 2026, με συγχρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης.
Το έργο, που είχε αρχικά απενταχθεί, επανεντάχθηκε χάρη στις ενέργειες του Δημάρχου και στη συνάντηση που είχε το 2024 με τον ΟΦΥΠΕΚΑ. Στόχος είναι η ανάδειξη, συντήρηση και προστασία των μονοπατιών στο Οροπέδιο Λασιθίου που διασχίζουν δασικές εκτάσεις και περιοχές Natura 2000, προσφέροντας ασφαλείς διαδρομές για πεζοπορία και υπαίθρια αναψυχή.

Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν καθαρισμό μονοπατιών, αποψίλωση, αποκατάσταση φθορών, καθώς και την τοποθέτηση πινακίδων πληροφοριών, κατεύθυνσης και ανάδειξης σημαντικών σημείων. Οι βασικές διαδρομές που θα αναδειχθούν είναι:
Αγία Πελαγία – Χαυγάς – Αγία Πελαγία (7 χλμ.)
Βασιλικού – Μυργιούσα (2,5 χλμ.)
Μακαρούνη Μάντρα – Καταφύγιο Στροβίλι (1,5 χλμ.)
Λιμνάκαρο – Αβαρσάμη – Αφέντης (7 χλμ.)
Με την ολοκλήρωση του έργου, οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαμβάνουν καθαρές και ασφαλείς διαδρομές, ενώ η περιοχή θα αναδεικνύει τη φυσική και πολιτιστική της κληρονομιά, ενισχύοντας τον ορειβατικό και περιπατητικό τουρισμό και την τοπική οικονομία.
Ο Δήμος Οροπεδίου Λασιθίου συνεχίζει να επενδύει σε έργα που φέρνουν τη φύση πιο κοντά στους πολίτες και τους επισκέπτες, προστατεύοντας παράλληλα το περιβάλλον.


Δημοφιλή
Κόνιτσα: Απανθρακώθηκαν τέσσερα αδέρφια μετά από πυρκαγιά σε κοντέινερ
Νεκρός 48χρονος άνδρας στα Χανιά
Τροχαίο με... οικογενειακή διάσταση στο Ηράκλειο: Συμπέθεροι συγκρούστηκαν με τα αυτοκίνητά τους - Στο νοσοκομείο 4 άτομα
Τα ζευγάρια ζωδίων που συνεχίζουν να κάνουν σεξ μετά από τον χωρισμό τους
Έξι αλλαγές που βελτιώνουν το σεξ μετά τα 50
Πύθωνας 7,5 μέτρων σκότωσε και καταβρόχθισε 44χρονη γυναίκα
ΔΕΔΔΗΕ: Oι προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος στην Κρήτη σήμερα Δευτέρα 15/6
Σήμερα το τελευταίο αντίο στον 47χρονο Γιάννη - Θλίψη στο Ηράκλειο για τον άδικο χαμό του μετά το φονικό τροχαίο
Εσπευσμένα στο νοσοκομείο ο Γρηγόρης Αρναούτογλου - «Είναι το πιο επώδυνο πράγμα που έχω βιώσει»