Δήλωση του Χάρη Μαμουλάκη με φόντο την υπογραφή της σύμβασης για τον ΒΟΑΚ
Στον ΒΟΑΚ και στις αθέατες-όπως σημειώνει χαρακτηριστικά- πτυχές της παραχώρησης αναφέρεται με δήλωση του ο Τομεάρχης Οικονομικών & Ανάπτυξης της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείους Χάρης Μαμουλάκης.
Ο ίδιος αναφέρει συγκεκριμένα:
«Πότε άλλοτε ένα τόσο σημαντικό έργο για την ανάπτυξη του νησιού, όπως ο ΒΟΑΚ, δεν έχει συναντήσει τόσα θολά σημεία και τόσες αντιδράσεις.
Ο κ. Μητσοτάκης το κατάλαβε καλά σήμερα από τους συγκεντρωμένους Σητειακούς που άκουσαν για πολλοστή φορά τα τελευταία 6 χρόνια την εξαγγελία, ότι πρόκειται να χρηματοδοτηθούν οι μελέτες για την κατασκευή του ΒΟΑΚ από την Παχειά Άμμο έως την Σητεία.
Η κυβέρνηση της ΝΔ παρουσία του Πρωθυπουργού υπέγραψε σήμερα τη σύμβαση για το κυρίως τμήμα του ΒΟΑΚ από την Κίσσαμο έως το Ηράκλειο χωρίς οι Κρητικοί να γνωρίζουν τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτή η σύμβαση καθώς δεν δόθηκε προηγουμένως στη δημοσιότητα.
Ωστόσο οι Κρητικοί γνωρίζουν ότι πλέον θα έχουν – όταν το έργο ολοκληρωθεί – ένα εθνικό δίκτυο το οποίο θα τους κοστίζει ακόμη και για τις καθημερινές μετακινήσεις τους. Τόσο η κυβέρνηση, όσο και προσωπικά ο κ. Μητσοτάκης απέφυγαν σήμερα να αποκαλύψουν που σχεδιάζουν – σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο – να εγκαταστήσουν τους σταθμούς διοδίων στο Ηράκλειο.
Οι προφορικές διαβεβαιώσεις της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών ότι ¨εφόσον ο ΒΟΑΚ στο Ηράκλειο θα λειτουργεί και ως αστικό δρόμος, θα έχει ελεύθερη διέλευση¨ δεν απαντούν στο μέχρι ποιο σημείο του ΒΟΑΚ θεωρεί το Υπουργείο Υποδομών ότι αφορά στο αστικό δίκτυο. Από το Γιόφυρο έως το αεροδρόμιο ¨Ν. Καζαντζάκης¨ ή από το Γάζι έως τον Καρτερό και του Κοκκίνη Χάνι;
Επιπροσθέτως οι προφορικές διαβεβαιώσεις του κ. Μητσοτάκη ότι θα ικανοποιηθούν τα ¨λογικά αιτήματα των τοπικών φορέων¨ δεν απαντούν στο τι θεωρεί λογικό ο Πρωθυπουργός, σε ό,τι αφορά τις προσφυγές των Δήμων Ηρακλείου και Μαλεβιζίου, καθώς ούτε και σήμερα αποσαφηνίστηκε αν θα αποδεχθεί η κυβέρνηση τις προτάσεις των τοπικών φορέων για επαναχάραξη του ΒΟΑΚ με υπογειοποίηση του κατά μήκος του πολεοδομικού συγκροτήματος του Ηρακλείου, ώστε να αποφευχθεί ο ¨στραγγαλισμός¨ της πόλης.
Τελευταίο αλλά εξαιρετικά κρίσιμο που θα κρίνει τόσο το τελικό κόστος του έργου όσο και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του και το οποίο δεν απαντήθηκε, είναι το τι πρόκειται να γίνει με τις απαλλοτριώσεις που απαιτούνται για την πλειονότητα του νέου δικτύου. Η μη ολοκλήρωση τους ενώ η σύμβαση βαίνει προς κύρωση από την Βουλή, επομένως ενεργοποιείται και το χρονοδιάγραμμα, βαραίνει την κυβέρνηση με κίνδυνο να επιβαρύνει και τα κρατικά ταμεία καθώς ο παραχωρησιούχος εφόσον οι απαλλοτριώσεις δεν ολοκληρωθούν εγκαίρως, θα είναι σε θέση να εγείρει αξιώσεις από το δημόσιο για τυχόν καθυστερήσεις.
Ευελπιστώ σύντομα η κυβέρνηση να απαντήσει σε όλα όσα απέφυγε σήμερα να απαντήσει. Να δώσει απαντήσεις που ενδεχομένως θα της χάλαγαν την ατμόσφαιρα της φιέστας για την υπογραφή της σύμβασης.».
Ακολουθήστε μας στο Google News για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα
Δημοφιλή
Χανιά: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά των μεταναστών στην πλατεία Σούδας
Κρήτη: Δείτε το βίντεο με την viral μαντινάδα που γράφτηκε για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - «Όλη την επιδότηση την έχω φαγωμένη»
Αυτά τα 5 ζώδια θα έχουν μόνο χαρές για το υπόλοιπο του 2025 - «Μετά τη θύελλα, έρχονται καλύτερες μέρες με πολλές ευκαιρίες»
Βόλος: Συνελήφθη ο κυβερνήτης του πολυτελούς γιοτ του Κριστιάνο Ρονάλντο
Ηράκλειο: Σε αυξημένη επιφυλακή την Κυριακή 13 Ιουλίου το Λιμεναρχείο Ηρακλείου
Έρχεται ο πιο παρατεταμένος καύσωνας - Προειδοποίηση για την Ελλάδα
Ποιο πρόσωπο «παίρνει» την θέση του Γιώργου Παπαδάκη στο «Καλημέρα Ελλάδα»
ΟΠΕΚΕΠΕ: Έρχονται νέες διώξεις κατά βουλευτών και υπουργών για το σκάνδαλο των μαϊμού επιδοτήσεων
Η συγκλονιστική αποκάλυψη του Μίλτου Πασχαλίδη για τον Δημήτρη Μητροπάνο - Θα μείνετε με το στόμα ανοιχτό