Ηράκλειο: 20oC
Δείτε το τελευταίο Δελτίο ειδήσεων
ΔΕΙΤΕ ΤΩΡΑ

Εγκυμοσύνη: Πέντε υγιεινές προτάσεις για διατροφή

11.04.2024, 1:46

Δείτε αυτά τα πέντε σνακ

Γνωρίζετε πως η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού. Στην υγεία, στη διάθεση, στα πάντα. Το ίδιο φυσικά ισχύει και για την εγκυμοσύνη. Είναι μια ξεχωριστή περίοδος, με αρκετές ιδιαιτερότητες ομολογουμένως και η σωστή διατροφή αποδεικνύεται ένας πολύτιμος σύμμαχος.

Φυσικά, και έχετε έντονη την επιθυμία για γλυκό ή για αλμυρό. Καλό είναι λοιπόν να κάνετε και σωστές επιλογές που θα εφοδιάσουν τον οργανισμό σας με θρεπτικά συστατικά, χωρίς φυσικά να στερούνται γεύσης. Νομίζω τα παρακάτω σνακ θα σας καλύψουν.

Μπανάνα με Φυστικοβούτυρο

Το κάλιο που βρίσκεται στο σώμα της μπανάνα φροντίζει το σώμα, με το μαγνήσιο να προσέχει λίγο παραπάνω τους μύες και τα κόκκαλα σου. Το πάντρεμα του με το φυστικοβούτυρο θα δώσει γεύση στο σνακ σσς, χρώμα στο πιάτο και μία υγιεινή λύση στις λιγούρες, ειδικά του τελευταίου τριμήνου. Ακόμα το φυστικοβούτυρο θα σας προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια, για να ολοκληρώσετε το δωμάτιο του μωρού σας!

Λιωμένα μήλα με κανέλα

Η γεύση του συγκεκριμένου γλυκού θα σας θυμίσει μία πεντανόστιμη μηλόπιτα. Μόνο στη γεύση. Γιατί, οι θερμίδες είναι απειροελάχιστες. Ξεκινάτε, πλένοντας και ξεφλουδίζοντας τα μήλα. Στην συνέχεια, τα μεταφέρετε σε ένα μπολ και από πάνω τρίβετε λίγη κανέλα ή βανίλια. Το μεταφέρετε στο φούρνο μικροκυμάτων για τρία λεπτάκια και το γλυκό σας είναι έτοιμο.

Τσιπς γλυκοπατάτας

Αν είσαι φανατική αυτής της στήλης, τότε ήδη θα έχεις διαβάσει για τα ευεργετικά οφέλη του συγκεκριμένου λαχανικού εποχής. Και σε εσάς και στο μωράκι σας. Μιας και πλέον οι μέρες σας βρίσκουν στο σπίτι και άρα τρώτε λίγο πιο συχνά, καταλαβαίνετε ότι μία πιο υγιεινή εκδοχή των αγαπημένων τσιπς είναι αυτό που χρειάζεσαι περισσότερο.

Αβγά με κρακεράκια

Ετοιμάζετε τα αβγά  σε κατσαρόλα ή τον ατμό και τα προσθέτετε πάνω σε ένα τραγανό κράκερ ή μία φρυγανιά. Με τον συνδυασμό αυτό, καλύπτετε τις αυξημένες σας ανάγκες σε Βιταμίνη Α και ικανοποιείτε ταυτόχρονα τον ουρανίσκο σας.

Αβοκάντο τοστ

Η βουτυρώδης υφή του έγινε λατρεία! Θα σας προσφέρει τα καλά λιπαρά που χρειάζεστε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Καθαρίζετε το αβοκάντο, λιώνετε τη σάρκα του με ένα απλό πιρούνι, προσθέτετε λίγο λεμόνι ή σκόρδο και το αλείφετε σε δύο φέτες ψωμί.

Πηγή: tlife.gr

Διαβάστε επίσης: 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *