«Καμπανάκι» επιστημόνων για το επεξεργασμένο κρέας
Παγκόσμια μελέτη επιστημόνων του Πανεπιστημίου McMaster βρήκε μια σύνδεση ανάμεσα στην κατανάλωση επεξεργασμένου κρέατος και τον υψηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων, χωρίς, όμως, να ισχύει το ίδιο και για το μη επεξεργασμένο κόκκινο κρέας και τα πουλερικά.
Όπως αναφέρεται στη σχετική δημοσιευση στο American Journal of Clinical Nutrition, οι πληροφορίες προκύπτουν από τη διατροφή και τα αποτελέσματα υγείας 134.297 ανθρώπων από 21 χώρες των πέντε ηπείρων, τους οποίους παρακολούθησαν οι ερευνητές για δεδομένα σχετικά με την κατανάλωση κρέατος και τις καρδιαγγειακές ασθένειες.
Μετά την παρακολούθηση των συμμετεχόντων για σχεδόν μία δεκαετία, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση περισσότερων από 150 γραμμαρίων επεξεργασμένου κρέατος την εβδομάδα σχετιζόταν με 46% υψηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και 51% υψηλότερο κίνδυνο θανάτου σε σύγκριση με όσους δεν κατανάλωναν καθόλου επεξεργασμένο κρέας.
Ωστόσο, οι ερευνητές βρήκαν ότι η μέτρια κατανάλωση μη επεξεργασμένου κρέατος είχε ουδέτερη επίδραση στην υγεία.
Πηγή: ygeiamou.gr

Δημοφιλή
ΟΠΕΚΑ: Πότε ανοίγουν οι αιτήσεις για το επίδομα των 600€ - Η βασική προϋπόθεση για να τα πάρεις
Η ελπίδα επιστρέφει για αυτά τα 3 ζώδια – «Τώρα είναι η ώρα να κυνηγήσετε όσα ονειρεύεστε»
Καραμπόλες στον ΒΟΑΚ: Επτά οχήματα ενεπλάκησαν σε δύο διαδοχικά τροχαία
Πέντε ζώδια προσελκύουν χαρά και αγάπη έως τις 10 Σεπτεμβρίου
Σφοδρό τροχαίο στην Ηρακλείου - Μοιρών: Δύο άτομα στο νοσοκομείο
Θρήνος στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε ο Νίκος Παπαδόπουλος
Το ελληνικό νησί που δεν θα δεις εύκολα στο Instagram – Κι όμως όσοι πάνε επιστρέφουν κάθε καλοκαίρι
ΔΕΔΔΗΕ: Σε ποιες περιοχές της Κρήτης θα κοπεί σήμερα Πέμπτη 13/8 το ρεύμα
Τραγωδία στον Πειραιά: Νέα ευρήματα για την 24χρονη από την Κρήτη και τον 28χρονο δικηγόρο