Χάρη στις αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του
Οι λάτρεις της περιποίησης δέρματος μπορούν να προσθέσουν ένα νέο βήμα στη ρουτίνα ομορφιάς τους: να πίνουν ένα καλό φλιτζάνι καφέ. Υπάρχουν πολυάριθμες μελέτες που έχουν εξετάσει τη σχέση μεταξύ της διατροφής και της υγείας του δέρματος, υπογραμμίζοντας πώς δεν είναι μόνο οι κρέμες, τα fillers και οι οροί που συμβάλλουν στη διατήρησή της, αλλά και οι τροφές που καταναλώνουμε.
Αν μέχρι τώρα οι ειδικοί εστίαζαν κυρίως στα τρόφιμα, αυτή η μελέτη ήθελε να εστιάσει την προσοχή στις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν ορισμένα ποτά, όπως ο καφές, το αλκοόλ και τα ζαχαρούχα ποτά στη γήρανση του δέρματος του προσώπου.
Μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Cosmetic Dermatology, τονίζει πώς αυτό το ρόφημα μπορεί να είναι ένας ισχυρός σύμμαχος για την επιβράδυνση της γήρανσης του δέρματος. Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που ο καφές θεωρείται το τέλειο ρόφημα κατά της γήρανσης.
Ανάμεσα στα κύρια ευρήματα, η μελέτη βρήκε την προστατευτική επίδραση του καφέ στο δέρμα του προσώπου: η κατανάλωσή του, μειώνει τον κίνδυνο γήρανσης του δέρματος.
Αυτό είναι ένα αποτέλεσμα που συμβάλλει στον εμπλουτισμό μιας επιστημονικής βιβλιογραφίας που τον είχε ήδη εκλέξει ως πραγματικό φίλο. Η αντιγηραντική του ισχύς ενεργοποιείται απευθείας από τον κόκκο: το εκχύλισμα πολτού καφέ μπορεί να βελτιώσει την υγρασία, τη φωτεινότητα, την ελαστικότητα, τη συνοχή και την περιεκτικότητα σε κολλαγόνο του δέρματος, το οποίο είναι απαραίτητο για να διατηρηθεί η επιδερμίδα νεανική και ελαστική.
Πολύτιμη πηγή φυσικών αντιοξειδωτικών
Επιπλέον, αυτό που κάνει τον καφέ αληθινό ελιξίριο ομορφιάς είναι οι αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του, που τονίζονται περαιτέρω από το ψήσιμο που κάνει αυτό το ρόφημα τόσο χαρακτηριστικό.
Η αξία του βασίζεται πάνω απ’ όλα στις πολυφαινόλες, φυσικά αντιοξειδωτικά των οποίων ο καφές, ειδικά ο εσπρέσο, είναι πολύτιμη πηγή: αυτά τα μόρια στην πραγματικότητα έχουν τη δύναμη να καθυστερούν την κυτταρική γήρανση και επομένως να μετριάζουν τη γήρανση του δέρματος του προσώπου καθώς εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες , μεταξύ των πρωταρχικών αιτιών του οξειδωτικού στρες που επηρεάζει έντονα τη γήρανση του δέρματος.
Συγκεκριμένα, το χλωρογενικό οξύ μπορεί να βοηθήσει να κρατήσει το δέρμα του προσώπου νεότερο, καθώς προστατεύει από τις βλάβες στην υπεριώδη ακτινοβολία και μειώνει την υπερμελάγχρωση των κηλίδων από τον ήλιο.
Η καφεΐνη, από τα πιο γνωστά αντιγηραντικά ενεργά συστατικά
Το να πίνεις καφέ, εν ολίγοις, είναι μια καθημερινή ιεροτελεστία που, εκτός από το να σου δίνει ενέργεια και ενέργεια, μπορεί να βοηθήσει να διατηρήσεις το δέρμα του προσώπου σου νεανικό και υγιές.
Την ευεργετική του δράση ενισχύει η καφεΐνη, ένα αλκαλοειδές που περιέχεται φυσικά στο φυτό και χρησιμοποιείται στη βιομηχανία καλλυντικών ως το κύριο συστατικό των αντιγηραντικών προϊόντων. Αυτό το ισχυρό ενεργό συστατικό, ακόμη και σε χαμηλές δόσεις, βοηθά στην αναστολή του οξειδωτικού στρες και ως εκ τούτου στην επιβράδυνση της γήρανσης του δέρματος, χάρη στη δράση του που προστατεύει τα χρωμοσώματα και τον κυτταρικό καθαρισμό.
Πηγή: marieclaire.gr
Διαβάστε επίσης:

Δημοφιλή
ΟΠΕΚΑ: Πότε ανοίγουν οι αιτήσεις για το επίδομα των 600€ - Η βασική προϋπόθεση για να τα πάρεις
Καραμπόλες στον ΒΟΑΚ: Επτά οχήματα ενεπλάκησαν σε δύο διαδοχικά τροχαία
Η ελπίδα επιστρέφει για αυτά τα 3 ζώδια – «Τώρα είναι η ώρα να κυνηγήσετε όσα ονειρεύεστε»
Πέντε ζώδια προσελκύουν χαρά και αγάπη έως τις 10 Σεπτεμβρίου
Σφοδρό τροχαίο στην Ηρακλείου - Μοιρών: Δύο άτομα στο νοσοκομείο
Το ελληνικό νησί που δεν θα δεις εύκολα στο Instagram – Κι όμως όσοι πάνε επιστρέφουν κάθε καλοκαίρι
Θρήνος στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε ο Νίκος Παπαδόπουλος
Ο ΟΦΗ σήκωσε την κούπα και έφερε «ζεστό» χρήμα στο Ηράκλειο - Ποιοι κέρδισαν από το Super Cup;
ΔΕΔΔΗΕ: Σε ποιες περιοχές της Κρήτης θα κοπεί σήμερα Πέμπτη 13/8 το ρεύμα